האם גם אתם אוהבים לשחק? ברור!
כולנו משחקים. בעבר, משחקי מחשב היו נחלתם של ילדים ובני נוער אך כיום תוכלו למצוא אנשים בכל גיל בכל העולם משחקים. משחקים נמצאים בפייסבוק, בסמארטפונים, במחשב, בטאבלטים ואפילו בשעונים חכמים.

בשנים האחרונות משחקים הפכו להיות כלי שיווקי מהמוצלחים בעולם כאשר היום כל מותג אשר מכבד את עצמו משתמש במשחקים כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות שלו

הצוות המנצח של AssafMedia לא רק אוהבים לשחק, אלא בעיקר אוהבים לפתח משחקים! אנו מתמחים בפיתוח משחקים לכל הפלטפורמות המובילות: Windows, Android, Ios בעלי תשוקה רבה לפיתוח משחקים ונסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום

אז... אם יש לך רעיון למשחק, אם אתה יזם שרוצה שהמשחק שלו יעלה ל-app store ול-Google Play, אם אתה מנהל שיווק או מנהל מותג שרוצה לעשות משחק מחשב ממותג ללקוחות שלו - אתה חייב את AssafMedia בצוות שלך!

אנו מציעים שירות One stop shop ייחודי הכולל שירות A-Z החל מעזרה בפיתוח הקונספט למשחק, בחירה של הטכנולוגיה המתאימה ביותר לפיתוח המשחק שלך (מבוסס Web, סביבת Unity, פיתוח Native ל-Android או IOS ועוד), יצירת השפה העיצובית והמנוע הגרפי, פיתוח המשחק, בדיקת QA (אחד השלבים האהובים עלינו כי.. משחקים כמה שיותר) ואפילו בניית אתר אינטרנט למשחק שלך ומעטפת שיקווית שתעזור לכמה שיותר שחקנים לשחק במשחק שלך!

והנה מס' קטן של דוגמאות למשחקים שפיתחנו

אתר AssafMedia

אתר הבית של חברת פיתוח התוכנה, החברה לבניית אתרים והחברה לבניית המשחקים אסף מדיה