Seo - Search Engine Optimization היינו תחום מחקרי ויישומי שבעזרתו ניתן להשפיע על תוצאות החיפוש במנועי חיפוש כגון גוגל ואחרים ועל ידי כך למקם את האתר שלך גבוה יותר ברשימת התוצאות בעת הקשת מילות חיפוש נבחרות.

על אתר אשר עובר SEO יערכו מניפולציות כגון כתיבה של קוד האתר בצורה נכונה יותר, שימוש בכותרות ברורות יותר, העדפת טקסט חי על-גבי תמונות וכו'.

האלגוריתם שעל פיו מדורגים האתרים בתוצאות מנועי החיפוש הוא חסוי, אך למרות זאת אני יודעים כי האלגוריתם מבוסס (בין השאר) על המאפיינים הבאים:

  • כמה ותיק האתר? ככל שהאתר ותיק יותר כך יהיה קל לקדם אותו
  • מהו זמן טעינת האתר? ככל שהאתר עולה מהר יותר - כך תהיה לו הנטיה ל"טפס" בתוצאות החיפוש
  • כמה איכותי התוכן באתר, וכל כמה זמן מעדכנים אותו? אתר המעודכן יותר ומורכב מתכנים איכותיים יותר יקבל קישורים טבעיים מאתרים אחרים

קידום אתר היינו תהליך מורכב שיש לעשותו בדיוק רב. על מקדם האתרים למצוא את היחס הנכון בין טקסט הניתן לקידום בקלות ובין טקסט שיווקי שיעזור לבעל האתר למשוך לקוחות. לכן מומלץ למצוא חברת קידום אתרים אשר עובדת בסינרגיה מלאה עם כותבי טקסטים שיווקיים (קופירייטרים, אנשי שיווק) ובין אנשי קידום אתרים מקצועיים שכותבים טקסטים בצורה כזו שגוגל ומנועי חיפוש אחרים ידרגו אותם במקומות הראשונים.

רוב האנשים מחפשים את אנשי המקצוע שהם צריכים במנוע החיפוש של גוגל. בנוסף, 96.4% מן האנשים לא עוברים אל דף תוצאות החיפוש השני. דמיינו את הסיטואציה הבאה: אופיר, עורך דין לענייני נדל"ן, מעוניין לפרסם את אתרו בגוגל. הוא מקדם את אותו ומגיע מהר מאוד לדף הראשון. במהרה לקוחות רבים מגיעים לאתרו, שנבנה במיוחד על מנת לתפוס לקוחות פוטנציאליים. כתוצאה מפרסום יעיל ואתר שנבנה כראוי, כבר הלקוח הראשון או השני מכסים את השקעתו הראשונית של אופיר, והעסק שלו עולה על דרך המלך.

אם אתם בעלי אתר, ואתם לא מרוצים ממיקומו בדף החיפושים, או מהתעבורה בו - פנו אלינו, ואנו נחזור אליכם ונבנה לכם את תוכנית הקידום הטובה והמתאימה ביותר עבורכם!

אנו ב-AssafMedia מתמחים ב-SEO ובעלי תוצאות מוכחות בהבאה של אתרי אינטרנט למקומות הראשונים במנוע החיפוש גוגל ובמנועי חיפוש נוספים