חנות אינטרנטית היא למעשה אתר בו ניתן לרכוש מוצרים או שירותים. אתר שכזה הוא בדרך כלל מכירתי ומכיל מידע רב אודות המוצר או השירות ויתרונותיו לעומת המתחרים שלו. בניגוד לעמוד נחיתה, בחנות אינטרנטית יש לגולש את האפשרות לרכוש את המוצר בו-במקום דרך רשת האינטרנט.

החנויות הוירטואליות הן אמצעי המכירה הטוב ביותר שעומד לרשות העסק. באתר הזה המידע אודות המוצר או המוצרים מפורט מאוד והוא מסייע לגולש להחליט אם המוצר מתאים לו או לא. הרכישה עצמה נוחה מאוד דרך אתרים מהסוג הזה, וזהו גורם נוסף המסייע בשכנוע הגולש. עיצוב גם הוא גורם חשוב. אתר המעוצב נכון יצור רושם חיובי על הגולש ויציג את המפרסם באור חיובי ומקצועי.

יתרון נוסף של החנויות הוירטואליות הוא העובדה שאין צורך בכוח אדם על מנת לתפעל חנות וירטואלית. שלא כמו בחנות רגילה, בחנות אינטרנטית אין צורך להעמיד מוכר בדלפק או שומר בכניסה. האתר עובד בכוחות עצמו באופן עצמאי לחלוטין וללא מעורבות אדם ולמעשה מוכר - בשבילך.

נוסף על כך, כל הכניסות לאתר והרכישות בו מתועדות אוטומטית במחשב. העובדה הזו תעזור לך למקסם את מכירות באתר, שכן תוכל לדעת מהם המוצרים שהקונים שלך הכי מתעניינים בהם, מתוך האנשים שנכנסו לדף של מוצר - כמה אנשים בסופו של דבר רכשו אותו, ועוד.

התשלום גם הוא מתבצע דרך האינטרנט. החיוב, או הסליקה, מתבצעת דרך חברה חיצונית שעובדת מול חברות האשראי ונותנת לך את האפשרות לגבות את התשלום במהירות וביעילות. התשלום בדרך כלל יתבצע באמצעות כרטיס אשראי. חשוב לציין כי הסליקה היינה מאובטחת ופרטי כרטיסי האשראי אינם נשארים ברשות המפרסם, המתכנת, חברת הסליקה או כל גורם אחר! הם מושמדים מיד לאחר סיום תהליך הסליקה. כדי להבטיח את זה, האתרים יכתבו בפרוטוקול אינטרנט מאובטח (https).

AssafMedia מתמחים בכתיבת אתרים לכל מטרה, נעצב ונבנה עבורכם את החנות הוירטואלית המתאימה לכם ביותר, כדי שגם אתם תוכלו למכור את מוצריכם או שירותיכם ברשת האינטרנט במהירות וביעילות