כקבוצה המובילה בתחומה, אנו רואים בנו את האחריות לתת ללקוחות, לעובדים ולספקים שלנו יחס הוגן והגון. יחס המתבסס על כבוד הדדי, שקיפות ואמינות בדיוק כפי שאנחנו אוהבים לקבל כלקוחות וכספקים.

לכן אנחנו נמנע ככל הניתן מתשלומי "שוטף פלוס" ונשלם לספקים שלנו את השכר המגיע להם עם אספקת העבודה. אנו לעולם לא נדרוש חשבונית זמן רב לפני קבלת התשלום. אנו נקפיד לתת תשלום מכבד לכל ספק או עובד שלנו. מפעם לפעם נספק עבודה גם לחסרי נסיון על מנת שיוכלו לצבור אותו (הרי צריך להתחיל מאיפשהו). לתת הזדמנות שווה גם לעובדים בעלי מראה שאינו 'ייצוגי', נטיות מניות שונות וכו'. להתייחס לאיכות העבודה ולמחירהּ כשיקול העיקרי בהעסקת עובד או בעבודה אל מול ספק

ללקוחות אנו ניתן יחס אישי ככל שניתן, נעשה את מירב המאמצים לטובת שביעות רצון מוחלט של הלקוח, נהיה אדיבים ככל שביכולתנו כלפי הלקוח או מטעמו, נפגין שירותיות ככל שניתן ונעשה מאמץ לשרת הלקוח ובעת הצורך גם מסביב לשעון. נעשה ככל שביכולתנו לתמחר ללקוח מוצר או שירות במחיר הוגן אשר אינו מופרז ומאידך אינו מנצל לרעה את העובדים שלנו, אנחנו נסרב לקבל כלקוח כל מי שאין ביכולתנו לעזור לו, אנו נעשה ככל שביכלתנו למנוע מהלקוח להשתמש במוצרנו לרעה בצורה כלשהי ונתחייב להשאיר תחת חסיון את סודות החברה ו/או את הידע שרכשנו במהלך העבודה עם הלקוח ולא לשתף אותו עם איש לרבות לקוחות הווה או עתידיים

לקריאה נוספת