סמארטפונים (או פלאפונים חכמים) הפכו לחלק מחיי היום-יום של כולנו. היום בשביל לגלוש באינטרנט כבר לא צריך לשבת מול הצג, שמחובר למחשב הנייח הכבד והמסורבל, וגם הלפטופ כבר לא הכרחי. כל מה שצריך זה רק להוציא מהכיס את המכשיר הסלולרי המועדף עליכם ולהתחיל לגלוש.

ההבדלים בין אתר מותאם לבין אחד שלא הם ויזואליים-אירגוניים. כלומר, המידע ודרך הצגתו עוברים רענון, כך שכשאדם ירצה לצפות באתר דרך הפלאפון, המידע שהוא יראה והדרך שהוא יראה את המידע הזה יתאימו למכשיר שבידו. התאמה זו חוסכת לאדם תסכול רב, שכן אם המידע לא היה מסודר בצורה נוחה, הוא היה מבזבז זמן רב בחיפוש המידע המבוקש.

הידעת? 75% מהאנשים הגולשים באתרים דרך הסמארטפונים שלהם יוצאים מאתרים שלא הותאמו למובייל כעבור פחות מעשר שניות

מה ההבדל בין אתר מותאם למובייל לבין אפליקציה?

ההבדל הגדול והמשמעותי ביותר שיש בין אתר המותאם למובייל לבין אפליקציה היא העובדה שבשביל להשתמש באפליקציה צריך להוריד אותה אל המכשיר הסלולרי ולהתקינה עליו, ורק אחר כך ניתן להשתמש בה. הדבר שונה באתרים מותאמים למובייל. אין צורך בהורדה או בהתקנה של אפליקציה, כיוון שהיא נמצאת ברשת האינטרנט. ההבדל הזה חוסך למשתמש זמן רב, הן בהורדה והן בהתקנה, ולכן גולשים רבים יעדיפו לגלוש באתר מותאם מאשר להוריד אפליקציה.

אתר המותאם למובייל טומן בחובו יתרונות רבים בתחומים השיווקיים, לדוגמה, כשאתר עובר תהליך של התאמה למובייל, ניתנת לנו האפשרות לבנות QR-CODE (סוג של ברקוד שנסרק ע"י הפלאפון) שיקשר לאתר ולפרסם אותו במקומות שונים (כגון על כרטיסי ביקור, שלטים, אתרי אינטרנט אחרים, באנרים וכדומה), ובכך לפרסם את האתר של העסק לקהל יעד רחב יותר ובמקומות רבים יותר.

יתרון נוסף שיש לאתר המותאם למובייל הוא החסכון בעלויות. חסכון זה נובע מן העובדה שאין צורך לפתח אפליקציה ייעודית לכל מערכת הפעלה בנפרד: אנדרואיד (על כל גרסאותיה), iOS (אייפונים), וינדוס (Windows Phone), ולכל פלטפורמה בנפרד: טלפונים סלולריים, טבלטים, טלוויזיות וכו'. בשינוי בודד אנו מאפשרים לגולשים לצפות באתר שלנו מכל מקום שירצו.

לנו ב-AssafMedia נסיון רב בבניית אתרים רספונסיביים. אנו נתאים עבורך למובייל את האתר של העסק שלך, ונדאג שכל מי שירצה להיכנס לאתר שלך יוכל למצוא את מבוקשו בתוכו בקלות וביעילות ומכל מקום שיבחר