משחק לקידום משקה אנרגיה, מבוסס מסכי מגע בסגנון תפזורת. על השחקן למצוא בתפזורת האותיות כמה שיותר מילים וביטויים המאפיינים את המותג. השחקן מוגבל ל-2 דקות ורשימת המילים והביטויים משתנה ממשחק למשחק ומופיעה בצידו הימיני של המסך. כאשר השחקן מגלה את כל הביטויים המשחק נגמר ומופיע לדייל (או לדיילת) חיווי על כך שהשחקן סיים את לוח המשחק. מיתוג המוצר בפונט ייחודי לו האות R הפוכה ובנוסף פרסום המותג תחת ביטויים מעולם חיי הלילה כמו Cheers, Powerup, DrinkNRoll הביא אותנו לייצר משחק ממכר אשר רץ לתקופה ארוכה יותר מהמצופה בשל הביקוש הרב

שנה: 2013

מותג: Cranergy


השתתפו בפרוייקט:

אסף לוי

בואו לקפה

רוצים להתכתב במיילים? לדבר בטלפון? לבוא לבקר?