מגה-בית היא מעבדת מחשבים וטלפונים סלולאריים. אנו פיתחנו עבור המעבדה מערכת CRM המאפשרת:
  • צפייה בכרטיס הלקוח,
  • שיבוץ טכנאי לכל תקלה
  • שיבוץ טכנאי מפקח לכל תקלה
  • צפייה בפירוט התקלה ובהליך התיקון
  • העלאת תמונות המחשב/הטלפון
  • הדפסה אוטומטית של מסמכים רלוונטיים (מדבקה)
  • SMS אוטומטי כאשר מתקבל מחשב/טלפון לתיקון הן לטכנאי המטפל, הן לטכנאי המפקח והן ללקוח
  • SMS אוטומטי כאשר טיפול במחשב/טלפון מסתיים המודיע ללקוח על כך ומתי ניתן לאסוף את המחשב/הטלפון
  • SMS אוטומטי המזכיר ללקוחות לקחת את המחשב שלהם כעבור זמן בהם לא לקחו אותו
  • שליחת הודעת Whatsapp ללקוח
המערכת הינה בעלת 4 רמות ניהול: טכנאי, טכנאי-מפקח, מנהל מעבדה ו-Super admin.בנוסף, לאחרונה פותחה על ידנו למגה-בית תוכנה אותה התקנו על שרת הדפסות מיוחד המאפשר לטכנאים להדפיס את המסמכים הרלוונטיים דרך הטלפונים הניידים שלהם מבלי לחייב אותם להתחבר ל-Wifi ספציפי ואפילו להדפיס אותם גם כשהם לא נמצאים במעבדה עצמה

שנה:

לקוח: מגה-בית המעבדה החברתית לתיקוני מחשביםסוג השירות: פיתוח תוכנהשנה: 2017

השתתפו בפרוייקט:

אראל שרוןעמית בוקובזהליבנת מזרחי

בואו לקפה

רוצים להתכתב במיילים? לדבר בטלפון? לבוא לבקר?