אמנת שירות

גם אנחנו באסף מדיה לקוחות ממש כמוכם. וגם אנחנו רוצים שיתייחסו אליינו בהגינות ומצפים מהספקים שלנו לשירות ברמה הגבוהה ביותר.

וכפי שאנחנו עצמנו לא נעבוד עם עסק שלא יהיה אדיב אליינו, ישמור על האינטרסים שלנו ויתן לנו מחיר הגון אנו מרגישים צורך לשים את איכות השירות ואיכות המוצר בראש סדר העדיפויות ופועלים באופן תמידי לשיפור חוות הלקוח בעבודה אל מול אסף מדיה.

לפיכך אנחנו מתחייבים

  1. לתת כ-100% מהיכולות שלנו לטובת שביעות רצון מוחלט של הלקוח
  2. להיות אדיבים בכל עת כלפי הלקוח או מטעמו
  3. להפגין שירותיות - לשרת הלקוח, בעת הצורך גם מסביב לשעון
  4. תמיד לתמחר ללקוח מחיר הוגן אשר אינו מופרז ומאידך אינו מנצל לרעה את העובדים שלנו
  5. לעמוד בהתחייבויות גם אם הדבר כרוך בהפסד כספי מצדנו
  6. לסרב לקבל כלקוח כל מי שאין ביכולתנו לעזור לו
  7. לסרב לקבל כלקוח כל מי שאנו משרתים בהווה אחד ממתחריו או ששירות שכזה בעבר עלול לסכן סודות חברה או להוות ניגוד עניינים
  8. למנוע מהלקוח ככל שניתן להשתמש במוצרנו לרעה בצורה כלשהי
  9. להשאיר את שמו של הלקוח (במידה ויבקש זאת) חסוי
  10. להשאיר תחת חסיון כבד את סודות החברה ו/או את הידע שרכשנו במהלך העבודה עם הלקוח ולא לשתף אותו עם איש לרבות לקוחות הווה או עתידיים

התחייבות כלפי הספקים שלנו והעובדים שלנו

  1. להמנע ככל שניתן מתשלומי שוטף
  2. לעולם לא לדרוש חשבונית זמן רב לפני שנוציא תשלום
  3. להקפיד לשלם בזמן את הסכום המלא
  4. לשלם סכום מכובד לכל מי שמספק לנו עבודה
  5. לספק עבודה לחסרי נסיון על מנת שיוכלו לצבור אותו
  6. לתת הזדמנות שווה גם לעובדים מבריקים בעלי עבר פלילי, מראה שאינו ייצוגי, נטיות מניות שונות וכו'. להתייחס אך ורק לאיכות העבודה כשיקול העיקרי בהעסקת עובד או בעבודה אל מול ספק

לקריאה נוספת על תרומתנו לקהילה >>
אודות אסף מדיה >> 

דברו איתנו בחינם

הזינו את שמכם ואת מספר הטלפון שלכם והשיחה? - עלינו!

עליך לכתוב את שמך המלאעליך לכתוב מספר טלפון תקין בלי מקפים נקודות או אותיות.